Hos Mimo

Hann ej skriva så mycket fler Det gångna året innan jag åkte till Mimo. Men ska skriva resten när jag kommer hem. Idag har jag och Mimo åkt till badhuset här i Rimbo, Simona följde med (hennes lillasyster). Vi var där i typ två timmar? Alltså det är så mysigt här, väldigt lugnt. Det här stället ligger vid gränsen till landsbyggden. Gillar det haha :)
 
Snart börjar skolan också, längtar inte. Men då kommer som sagt rutinerna tillbaka, måste träna! Har blivit alldeles för lite träning, faktiskt ingen. Aja, både jag och Mimo är sluuut i kroppen efter den här dagen. Vi ska nog lägga oss tidigare idag än igår/inatt. Somnade halv fem! Not okeeeey.
 
Puss hej<3
 p,s här kommer en låt som jag gillar, har inga bilder på datorn så får bli såhär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0