GOTT NYTT ÅR

 
Nu är det 2014. Känns kul att få börja om allt. Man får nya möjligheter och chanser liksom :) Firandet igår vart väl sådär.
 
Flera säger att det bara är bullshit med det här new year new me. Kanske för vissa. Men de senaste åren har jag faktiskt tagit tag i saker när det blivit nytt år. För det andra året i rad har jag lyckats hålla mina nyårslöften.
 
Varför ska man inte ge sig själv en ny chans om det förra året varit så kasst? Eller om man vill göra det nya året ännu bättre än det förra? Det är jätte många som ger upp efter första veckan men då är det väl fel av dem.
 
Man behöver inte tro att man inte klarar något det är bara dumt, res dig upp istället och gör något av saken du klarar det och nu är det nytt år. NY START, NYTT JAG. Om du så vill :)
 
Hoppas alla får ett bra år<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0