Det gångna året - September

Nu är det lite sent med det här gånga året. Det har blivit en ny start på riktigt nu känner jag. Dags att lämna det gångna året bakom sig :) Ska ta med mina minnen och allt jag lärt mig och slänga allt skit i papperskorgen. September får ett eget inlägg sen gör jag oktober-november och december i ett och samma!
 
Ute i solen med Ebba. Även fast det var September var det fortfarande väldigt varmt ute.
Vi kom på en idé att sminka oss till ett tema, fixa kläder, håret och gå ut för att fota. Jätte roligt :)
Jag hade 80-talet.

Mina Selena Adidas Neo skor!
 
Jag och Miranda haha. Jätte rolig dag! Minns den varje gång jag ser bilderna därifrån.

På väg hem från skolan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0