DAGEN - 14 januari

Har ej hunnit att blogga men gör ett snabbt inlägg nu innan läggdags. Idag har jag varit i skolan sen åkte jag till stan med lina. Vi fikade på Espresso House, tog en jätte god dricka, choklad frappe och morotskaka. Sen gick vi hem till henne. Liteeee kaos i tunnelbanan på väg dit. Fick se hennes super mysiga och fina lägenhet när vi kom fram. Sen gick vi till Ica snabbt, åt lite hos henne sen gick vi till ett öppet hus. Gymnasium som vanligt. Sen tog vi tåget hem runt halv åtta :)
 
Imorgon ska jag till tandläkarn önska mig lycka till,
 
P.S fick en sen julklapp idag.. EN ODD MOLLY BLUS!!! Min lycka alltså, till ett plagg..
Hejdå




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0