Februari!

Nästa månad är det redan mars! Kan ni tänka er? Fyller 16, våren smyger sig försiktigt fram, solen stannar framme mer än några timmar om dagen. Sen är det bara tre månader kvar innan sommarlovet. Asså sommaren, värmen, gud så jag har saknat den! Saknar fortfarande. Det är ju ett tag kvar, men tänk positivt så kommer vi dit snabbare! Känns kul att bo i Sverige, med tanke på den långa vintern så känner man sig såå värdig sommaren. Om ni fattar vad jag menar.
 
Förresten känns det bra nu med gymnasievalet, vet vart jag ska söka, vad jag ska gå osv. Folk överdriveeer så mycket med det här valet så det inte är sant! Tycker synd om alla som oroar sig i onödan (typ jag hehe)
 
Imorgon så ska jag träna, har märkt att jag börjat få muskler nu. Säkert ingen annan som lägger märke till det, men jag gör det så ;) Har tränat i ca ett år snart på gym! Känner mig så sjukt stolt. Är så jävla glad att det inte känns som en börda att träna, utan att man nästan saknar till gymmet! Älskar känslan efter att man tränat <3
 
Inspirations bilder, motivation <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0