17 februari

Fyra dagar sen lov! Har såå mycket att göra den här veckan, men snart är den här dagen avklarad i alla fall. Skulle presentera på engelskan idag, hatar sånt! Idag så har jag även skickat in min gymnasieantagning. Har prov imorgon i matte och kan nästan INGET. Mina prov har hittills varit mellan F - E hoppas jag klarar mig imorgon! Jätte svårt kapitel och dum som jag är har jag inte pluggat något. Sen har jag lite inlämnings upggifter som ska in till på fredag och ett till prov på torsdag i spanska. Hoppas det går bra ! Ska njuta av lovet när det börjar <3 Har lite planer...
Snart kommer Emma och Malin vi ska träna lite, var sjuk förra veckan så har inte tränat på länge!
 
Ska plugga lite nu innan dem kommer puss hej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0