Vinn säsong 4 av The Vampire Diaries från Fokis

 
Som ni vet så kollade jag mycket på serien The Vampire Diaries under höstlovet. Jag är just nu på säsong 3 och jag kan tala om för er att det blir allt mer spännande och intressant ju längre in i handlingen man kommer!
 
För er som inte vet vad det Vampire Diaries är så är det en serie som handlar om den vackra och förtjusande Elena och de två vampyr bröderna Stefan och Damon Salvatore. Jag fastnade för denna serie efter att Pretty Little Liars fick ett uppbehåll. Alla mina vänner tipsade om denna drama serie så till sist tog jag mig tiden och kikade på den! Tur var det då det är nu en av mina favorit serier. ^^

Utan att avslöja för mycket så kommer det andra övernaturliga fenom i denna serie. Du blir jämt överraskad över de plötsligt hända situationerna, och jag lovar att det blir svårt att slita bort blicken från skärmen. Långa nätter då man måste titta vidare på nästa avsnitt.
 
Lite större inblick på karaktärerna som spelar en stor roll i serien? Varsågod!
 
Börjar från höger till vänster.
 
Damon Salvatore - En av vampyrbröderna.
Elena Gillbert - Dubbelgångaren med Kathrine Pierce.
Stefan Salvatore - Den andra vampyrbrodern.
Caroline Forbes - En av Elena's bästa vän, dotter till stadens kvinnliga sherif.
Tyler Lockwood - Son till borgmästaren.
Bonnie Bennett - Elena's bästa vän som har övernaturliga krafter.
Jeremy Gillbert - Elena's lillebror som hon bor tillsammans med.
Matt Donovan - Elena's första pojkvän.
 
 
 
 
Förutom att serien är otroligt beroende framkallande så är det väldigt mycket spekulationer och teorier runt fansen om serien. Det hetaste ämnet är nog vem som Elena ska välja mellan bröderna. Är det Stelena, alltså Stefan och Elena, eller Delena, Damon och Elena? Titta på serien för att välja sida ;)

 
En fanart bild gjort av mig. 
 
Den kompletta boxern för den fjärde säsongen. Bild lånad från fokis.
 
Fokis blogg tävlar nu ut den fjärde säsongen vilket passar perfekt nu när jag snart sett klart den tredje säsongen! Om ni också gillar denna serie rekommenderar jag er att delta i tävlingen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du vinner bebis :*

2013-11-10 @ 16:56:15
URL: http://www.streets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0