26 november 2013-

Igår fick jag en känsla av att denna vecka skulle bli bra. Gårdagen flöt på bra, dock så kände jag redan imorse att jag verkligen att det inte var min tur dag. Skoldagen vart sjuk seg, jätte synd att det blev som det blev. Men vi får ta nya tag imorgon, jag och miranda ska på öppet hus på ett gymnasium vi tyckte verkade intressant när vi var på mässan förra veckan. På torsdag ska jag och Malin gå till tomtenatta som är på centrumet. Vet inte riktigt hur länge jag orkar vara där. Känner att jag går dit mest i år för rabatterna i butikerna osv..
 
Sen på fredag har jag inte bestämt något, bäst så ju. Förra veckan var jag på bio med Lina vi såg den andra filmen i Hunger Games, super bra, checka den :)
 
Ja men idag så ska gangan (miranda) sova hos mig så ska vara social mot henne nu
 
hejdå<3
 
BTW!! Såg det sorgligaste avsnittet i hela TVD's historia, Alaric min favorit dog! Usch grät så mycket och har nu 2 avsnitt att behöva titta på.. Funderar på att bara skippa dem men näää, det är såå bra.. Några tårar är den värd;)'
 
 
Arkiv bilder haha, sommaren, grönan och london!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0