Valborg

Glad Valborg tre år senare!
Har inte orkat blogga men gör ett inlägg nu. I tisdags var det Valborg o den dagen spenderades med lina och mathilda. Först åt vi middag på tiger och sen gick vi fram o tillbaka till Runby majbrasan o hälsa på folk. Efter det gick vi till Kulturhuset och titta på uppträdande och träffa folk o så:) Vid 10 tiden ringde mamma o sa att hon inte hade nycklar så vi fick ta första bästa taxi hem!

Aa, det var min Valborg. Igår så var jag med mina kompisar o sysslingen. Hade jätte kul, vi va i parken hela dagen! Vi åt glass, spelade kubb, brännboll, åt pannkakstårta och sen mot kvällen så grillade vi massa korv ! Jätte kul :-)
Snart ska jag typ luncha med mormor o mathilda sen får jag se va jag gör!

Hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0