Nu är man konfirmerad

Wow, som rubriken säger är jag nu officiellt konfirmerad. Blev det igår. Blev en väldigt lyckad dag! Nu när konfirmationen varit så känns sommarlovet inte alls långt bort, terminen närmar sig sitt slut ! Äntligen. Idag har jag varit med dilara största delen men även Emma o Malin som kom senare och spelade kubb med oss innan vi tittade på Magi på Waverly place, specialen. Och var ju tvungen att se den pga, Selena.
Bortsett från allt roligt så har jag gått runt med täppt näsa idag ! Vet ej om det är förkylning eller min pollen allergi, kanske nån blandning !
Imorgon kanske jag är med Miranda o några andra! Summer feelings nu på hög nivå förresten när det är så underbart varmt ute!
Hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0