Mars 13, 2013

Hej! Sitter i skolan nu och vi har typ rast nu! Jag tittar på lite olika kläder på hemsidor just nu men ska strax återgå till nån dikt uppgiftsim vi har i svenskan. Idag har jag konfiramtionsträff, missade ju förra veckan då jag var sjuk men blev frisk till söndags kvällen så har varit i skolan hela veckan! Igår sov jag över hos Gangan, ska kanske göra det imorgon också vi får se! Och nu i helgen ska jag till farmor och farfar eftersom det inte blev något förra helgen! Igår efter skolan åkte jag hem direkt. Och mamma hade fixat det ganska fint i den nya lägenheten! Så nu börjar det likna något i alla fall :) A men mamma och tunc skulle fixa något igår också så jag åkte och fikade med Dilara i centrum! Sen mot kvällen när centrum stängde åkte vi hem. Hoppas ni har en bra dag! hejdå

Kommentarer
Postat av: Irvdkdldksndjkd

BLOGGA!!!

2013-03-18 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0