Hej hej

jag e verkligen sämst på att komma på rubriker!!
 

Hej hur mår ni? Jag e sjuk, varit sen onsdag. Det som va en förkylning blev till feber! :( Så alla mina planer för helgen har fått ställas in (!) inte kul. Så vad har jag gjort hittills av helgen istället då? Igår låg jag halvt död i soffan o tittade på tv hela dagen och natten hade jag värsta febern o samma sak idag. Jag har tittat på allt möjligt som kom på tv;n haha, allt från någon Barbie film till en vacker film om en hund från australien! Ingen e hemma förutom jag och min Ebbsi. Har haft en ganska mysig helg, om man bortser från hur bra den skulle kunnat ha varit om jag inte vart sjuk! :( jaja, nu ska jag strax ut med ebba en snabbis hejdå!
 
Filmen jag såg, den e jätte bra! Började faktiskt att gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0