fula app

I måndags hade jag skrivit ett ordentligt och väldigt långt inlägg om min helg som faktiskt var underbar! Men äckel appen vägrade publicera mitt inlägg. Blev så arg! Så a får berätta kortfattat hur veckan har varit (och lite av förra)
 
fredagen; Hämtade syssling från skolan och va hos henne resten av dagen! Super mysigt o kul :)
Lördagen; Fixade inför mitt släktkalas och träffade Farmor, farfar och pappa.
Söndagen; Bästa dagen på hela veckan. Massa kompisar och släktingar kom o firade mig. Fick massa fina presenter ! Vi gjorde massa roligt, bla besökte ett spökhus!
Måndagen; Skola som vanligt och sen träning med Malin efter skolan!
Tisdagen; Förutom skolan va jag med mina tjejer på MC och i centrum.
Onsdagen; Skola och konfirmationsträff.
Torsdagen; Skola och hårdträning med Malin!
 
Och idag så har jag, mami, Dilara, Mathilda och Alperen åkt runt och köpt lite grejer och jag har kollat på saker till mitt rum! Ikväll kommer troligvtis Gaga me familjen hit. Ska bli kul! Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, det visar sig då. O nu e det lov! Chill' Slipper tänka på skolan och alla måsten, bara vila o va me mina kompisar!
 
Glad påsk alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0