Baby slow down the song

Okej, nu ska jag duscha för 3 gången idag och sen titta på senaste PLL eller TVD har svårt att bestämma mig. Kanske både och?
 
I alla fall, efter att jag hämtade lite saker från farfar så väckte jag mathilda vid halv 2. Jag är tydligen morgon människan i den här familjen och jag vaknar vid 12! Efter det så upptäckte mathilda i alla fall att frida hade ringt så vi ringde tillbaka till henne och gick hem till henne. Hade så sjukt roligt! Dem hade lovat regn men det var ju jätte varmt och fint väder. Vi hade vatten krig i några timmar, åt glass, tacos, spela badminton, skratta och massa annat!
 
Vid halv åtta tiden fick vi skjuts hem och där tog jag det lugnt ett tag innan Gangan kom. Jag, hon, mathilda och nathalie gick ut för att gunga på gungbrädan vilket slutade ganska tråkigt. Jag och miranda ramlade av gungan och jag slog i mig rejält! Med ryggen så nu gör det extremt ont att sitta upp och andas djupt in. Hoppas det går över till imorgon för då är det ju LONDON!
 
Dock åker vi under kvällen så jag kommer ha hela dagen på mig att vara me mina kompisar. Gangan ska färga håret så har bestämt mig för att hjälpa till och titta på. Annars får vi se va dagen bär me sig.
ps, glömde att ta kort sorriiii....
 
HEJDÅ<3
Insta bild ofc
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0