HEMMA FRÅN LONDON

Nu är jag hemma från London, vi vaknade vid halv 4 för att sedan ta en så kallad mini can vid fyra till en station o sedan ta tåget för att till sist ta flyget hem till Svenne landet. Det har varit en riktigt upplevelse och jag e glad att jag fick se allt o uppleva det. Fick inte hem så mycket, på grund av massa olika anledningar men fick hem några saker som jag verkligen älskar och kmr använda dem. Vilket e bra på ett sätt, att jag endast köpte saker som jag kommer använda ganska ofta. Anyways, här är bilder på sakerna jag köpt.

Annars om resan så shoppa vi, fika på starbucks, åt god mat, besökte vaxmuseumet, big ben, London eye, åkte massa bussar, tåg, taxi osv. Kommer kanske upp bilder från resan men tills dess... {bilderna}

https://cdn1.cdnme.se/2367104/6-3/pic_51d1705cddf2b34bafff7d14.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0