Hello friends!

Åh, hur ska jag förklara de senaste dagarna? En berg och dalbana. Gått segt vid vissa delar och vid andra alldeles för snabbt! Min vän Malin som jag nämt flera gånger tidigare är här. Hon åker strax hem efter att sovit här i 3 dagar vilket har varit jätte kul.
 
Idag, förutom varit med malin så har jag varit på promenad med henne, Miranda, Mathilda och Lina. Jätte kul att bara gå i värmen och prata om allt möjligt. Just nu har jag inga planer för resten av veckan, den får komma som den kommer. Däremot så har jag en rolig sak att se framemot, åtminstone är det något vi halvt bestämt. Mer om det senare!
 
Nu ska jag fortsätta titta på youtube klipp och lyssna på musik.

Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0