Happier times flash trough my mind

Hej hej!
 
Nu har jag precis ätiti mitt kvällsmål och strax blir det tandborstning innan jag återgår till kvällens film. Peter Pan. Fick plötsligt lust att se den och har inte sett på film på evigheter känns det som. Så det får bli det sista innan jag lägger mig!
 
Annat om dagen? Jag har, målat tånaglarna, blev jätte nöjd över dem haha! Sedan har jag solat, varit ute med miranda och några andra. Ganska lugn dag. Förresten den 16 juli är det nu bestämt att jag, mathilda, malin och så ebba självklart, åker till landet! Det var det jag nämnde i det tidigare inlägget. Längtar dit så mycket!
 
Ha en fortsatt trevlig kväll alla ni vakna så hörs vi puss hejdå :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0