22-7-13

Nu är jag hemma efter en lång och rolig dag hos Anastasia, eller Gaga rättare sagt :) Jag och Mathilda tog bussen mot hennes håll vid ett tiden och har sedan dess varit där. Det var en lugn men ändå rolig dag. Jag fick mina naglar fixade, torterade men resultatet blev ju inte helt fel. Sedan har vi gungat på kina gungan, varit en stund med Gangan, ätit gröna amerikanska pannkakor, åkt en biltur till Öob, jag har tankat bilen, ätit en av favorit pizzorna, tittat på filmen Oz The Great And Powerful, vilken jag måste rekommendera! Ja och så lite andra saker. Och under hela dagen har jag inte knäppt en enda bild. Antar att det blir så när man inte är så förtjust i fotografering. Nu är jag i alla fall smutsig och trött så ska strax hoppa i badet och sedan sätta på något avsnitt från någon serie och sedan lägga mig!
 
Ha det bra!<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0