Det gångna året - Mars

Min födelsedags månad, här kommer Mars.
 
Jag, Mathilda och Miranda sov över hos Lina. Jag och Mathilda fick skynda oss hem för att vi skulle flytta.
 
Från min balkong i mitt rum. Så mycket minnen från tiden jag bodde i Lindhemsvägen! Vänner för livet, minnen som aldrig kommer glömmas.
Dilara och Ebba i vår nya lägenhet.
Sov mycket över hos mina vänner och släktingar under den första perioden i den nya lägenheten. Bilden ovanför är från farmor och farfar.
Hos Suzana och Gaga.
Var förkyld nästan hela mars! Fick glass av syster och myste i soffan med bibblan medan jag kollade på tv.
Skolan. Som vart jobbigare och jobbigare för varje dag! Kunde inte vänta till lovet.
 
Vann biljetter till någon barnfilm så åkte med Lina, Mathilda E och Sofia för att kolla på den i 3D. Förhandsvisningen också ;)
Bibblan i nya lägenheten som steker i solen.
Den 26 mars, min födelsedag. Alla folk som kom gjorde min dag. Är så tacksam för alla som finns i mitt liv, dem som kom den dagen. Älskar er så! Det betydde så mycket för mig. Hade en underbar födelsedag, även fast det var nästan helt ofixat i den nya lägenheten och jag mådde dåligt över det. Hade fortfarande inte kommit över det faktum att vi flyttat.
 
Konfirmationsträffar. Var endast lite mer än en månad kvar innan den stora dagen!
 
Jag, Miranda och Malin fixade tacos och köpte efterätt. Sedan var vi ute. Var jätte rolig dag :)<3
 
Det här var Mars.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0