Hemma

Efter att ha tillbringat en hel vecka med bästisen i rimbo är jag nu äntligen hemma! Eller äntligen, haha det får det att låta som att jag längtat hem under hela tiden;) haft liten hem längtan men hade så kul med Mimo så hann knappt tänka på det! Vi har gjort en massa roligt, de första dagarna var det bara regn och regn, under den tiden spelade vi Wii, fixade varandras naglar, lyssnade på musik, gjorde båtar med meddelanden i som vi sedan skickade iväg i en å, gjorde våra egna ansiktsmasker och fotbad. Ja, och sen lite annat mys som film o så! Sedan när det blev bättre väder var vi ute en massa, bada i sjöng och hallstavik, vi åt glass, tog promenader hälsa på lite folk haha och så vidare! Har som sagt haft jätte roligt:)

Idag hämtade pappa mig och vi tog en liten middag vid statiol och köpte choklad sen körde han hem mig och nu har jag inte gjort något annat än chillat. När familjen är i Turkiet är det ganska tyst här, skönt tyst;) dock har vi ju damp hunden kvar!

Imorgon ska Malin sova hos mig så tror jag även kommer tillbringa hela dagen med henne, får se vad vi hittar på! Förutom det så har mormor planerat in ett besök på hennes systers landställe på lördag. Kommer säkert bli kul!

Hoppas ni har det bra och njuter nu av sommaren! Den är inte över än vilket många påstår!!((varmaste dagen på hela sommarlovet var ju igår))


Kommentarer
Postat av: SUGARSIN - En alternativ hårblogg

verkar vara en mysig dag!
söt hund du har i headern, vad är det för ras? :)

HUGS

2013-08-07 @ 01:29:26
URL: http://www.sugarsin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0