Lägret

Hej hej:) eftersom att appen är störd som vanligt måste jag skriva via safari på min mobil. Vilket är sjukt jobbigt och mycke svårare ! Men men, har inte skrivit på ett tag så skriver lite. </div>

Helgen har varit bäst. I fredags åkte jag snabbt hem och packade ned saker innan jag fick skjuts till församlingsgården o där tog alla i konfirmationsgruppen bussen till brevik som typ tog 3,5 timmar. Men helt klart värt det! När vi kom dit så åt vi o installerade oss i rummen. A dagen efter gjorde vi massa utarmningar och övningar :) bla, höghöjdsbana och klättervägg! Vilket jag lyckades komma hela vägen upp på. Dagen efter så åkte vi Sveriges längsta linbana, vi fick knyta våra egna selar också.

Har haft en otroligt kul helg, orkar inte förklara allt men vi gjorde massa annat kul också. Bilderna får tala lite för sig själva också :)

 



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0