Hohoho skola imorgon

Ja då var det här lovet slut. Jag ska strax börja fixa mig inför natten och packa fram lite grejer till imorgon då jag återvänder till skolan. Oftast dagen innan skolan brukar jag ha en liten längtan. Att få träffa sina vänner man inte sett under lovet och kunna bära sina nya kläder som mamma bett en spara till skolan. Men nu känns det faktiskt inte så, jag har alla mina vänner här. Dem jag kan träffa under lovet. Det är på loven jag verkligen kan vila ut, och vila ut enligt mig är att slippa stressa, plugga och bara göra det man känner för. Mina lov kanske inte är slappa i soffan eller sova hur länge som helst varje dag, (även fast jag sover mycket ändå) det handlar om att vara med kompisarna och hitta på grejer man i vanliga fall kanske inte skulle kunna ha tid med. Nåja, nu e det bara att ta tag i träningen, hålla tider och lite skit. För skolan är ett av de få ställen där jag faktiskt är olycklig. Visst e jag glad över att va med mina vänner. Men med tanke på all skit som har hänt och händer och ska hända vill jag helst stanna hemma!
 
Men det e bara att stå ut! Får tänka på det positiva som komma skall, haha, som Justin Bieber konserten med bebisen och våren som smyger sig fram !
Hejdå<3
Har ingen färsk bild från idag men här är en bild på min födelsedagstårta!:)

Kommentarer
Postat av: Pierreen

Så härlig tårta, yum!!

2013-04-09 @ 21:01:26
URL: http://pierreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0