Dagen avklarad!

nu har jag precis kommit in så har tid att skriva om dagen! Idag var klassen på morderna museumet hela dagen, ganska kort dag med tanke på att vi slutade klockan 1! När vi kom tillbaka till väsby så gick jag, julia och mini till centrum (förresten så fyller Mini år idag! fjortonåring nu). De följde med mig och frågade om PRAO platser på The Body Shop. Har redan fixat en vecka på hunddagis men eftersom att vi har PRAO i två veckor så behövde jag hitta ett annat ställe också!
Hur som helst gick det super bra!<3 Så nu har jag det fixat. Efter en stund kom mami till centrum också, hon köpte mig en väst från H&M innan vi gick till tandläkaren. Vilket inte var så jätte kul, men det var bra att jag gick dit. Fick lära mig ganska bra saker!

Efter tandläkaren var jag hemma en stund tills jag bestämde mig för att gå ut med Gangan :) Nu kom jag precis in som sagt, ska titta på Svenska hollywood fruar senare, men tills dess ska jag vila! Imorgon är jag borta hela dagen, först skola, sen konfiramtionsträff och senare dansen! :)
hoppas nån orkade läsa..
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0