Snabbt inlägg innan jag lägger mig!

Ska strax fixa mig inför sängen sen lägger jag mig. Imorgon är det den tredje prao dagen! Wiho :) Jag praoar på The Body Shop här i Väsby den här veckan. Kan berätta snabbt vad d e jag sysslar med. Först fick jag läsa tre tråkiga böcker som tog typ 2 timmar sen fick jag prismärka en hel hylla hah, sen har jag gjort julstrumpor. Sen har jag tvättat prov grejerna sminkborstar sen gjort rosetter på paket. Har känt mig som en tomtenisse som packat massa julklappar, men men, tråkigt är det inte direkt. Mer jobbigt, jag e helt slut vid vissa tillfällen.
 
Aja, idag sover Dilara, Defne och Alperen här (mina låtsas syskon). Nu ska jag byta till pyjamas så
HEJDÅ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0