Elevensval


Bilden åt höger har JAG redigerat! :D
Sitter i klassrummet just nu och väntar på att min mamma ska komma och hämta mig. Medan kan jag berätta om dagen, (inte för att jag tror det kan vara så intressant.) idag har vi åkt skridskor. Jag och Miranda fick hela hallen för oss själva, chill ;)
Och nyss så kom jag ifrån elevensval. Jag har bild och skapande, verkligen super kul! Idag så skulle vi teckna något och träna på skuggor. Jag hann endast göra en skiss och ena ögat då jag hela tiden blev onöjd med vad jag ritade.. Kan varken säga att det är snyggt eller fult just nu, har ju knappt kommit någon vart. Men våran lärare är SÅ duktig så det kommer nog bli ett bra resultat :) Personen jag försöker teckna är Ariana Grande, (bilden). Tror inte att jag ritat en människa förut, håller mig heldre till vanliga gubbar som är lätta att rita. Hm, vi får vänta och se resultatet senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0