Romme

Om fyra dagar åker jag till romme, igen! Fast den här gången med Emma,Malin,Feline,Marika,Mathilda och mamma. Ska bli sjukt roligt. Vi stannar bara över helgen men kul ändå. Men tråkigt nog så håller jag på att bli förkyld.. Hoppas att det inte blir mer än halsbränna. Vill verkligen inte vara sjuk när jag åker. Förresten så är det snart två veckor sedan vi åkte till romme med skolan. Skulle egentligen blogga om det samma dag men orkade inte hehe :) Men jag hade i alla fall jätte kul. Vågade åka massa backar och ramlade bara två gånger, hihi gissa om jag är stolt?
Jag åkte för det mesta med Mini som förra året, bild på oss två under.
konstigt smile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0