Helgen

Kom hem för någon stund sedan. :)
Den här helgen är varit såå rolig! Det började igår, vi vaknade klockan halv sju och fixade det sista sedan åkte vi. Blev massa fram och tillbaka vägar bara för att vi var tvungna att lämna mormor och Cloé. Sen åkte vi bil i typ 2,5 timmar. När vi kom fram skyndade vi oss till låne stugan. Jag fick skidor och stavar, efter det åkte jag, mathilda, malin och marika en liten nybörjar backe. Sen tog vi sittliften och åkte de svårare backarna. Dagen tog verkligen slut jätte fort! Men alla var jätte trötta så det var skönt att sedan få åka till lägenheten. Vi delade alla 7 på samma lägenhet, jag och malin delade rum, mathilda, emma och feline sov i vardagsrummet och mamma med marika i det tredje sovrummet. Hehe, det var jätte mysigt och mot kvällen åkte jag och malin med marika till hemköp för att köpa lördags mys och middag. Vid bordet så åt vi tacos och pratade om den, jag tyckte i alla fall det var väldigt mysigt och roligt. Efter det tittade vi på melodifestivalen i mitt och malins rum. Haha, fast vi skrattade nog bort det mesta av programmet :o I alla fall, senare så började vi titta på Scooby Doo 2 på 6;an men jag och malin somnade innan något speciellt hann hända. Det var ju tur eftersom att vi vaknade så tidigt nästa dag (imorse) vi började packa och allt för att vara redo att lämna stället. Vid klockan 8 åt vi alla frukost och efter det var det bara att lasta på de sista grejerna och sedan åka. Vi hade alla bytit om till skidkläderna + pjäxorna. När vi sedan kom dit så var det fullt med människor, fast köerna gick fort så har inget att klaga på.
Den här dagen måste jag säga var roligare än igår! Åkte för det mesta med malin och mathilda :) Jag ramlade inte direkt någon gång men jag snublade en aning så att mina skidor gled isär på en svart backe, fast annars gick det bra! (hehe, förutom vid liften..) Och malin som aldrig tidigare åkt tog mod till sig och åkte de backarna med mig som ingen annan ville åka! tack <3

Blev lite slarvigt skrivet..
Om du läste hela texten förstår du nog att jag haft väldigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0