en vecka kvar!

Om du inte förstår titta åt vänster;)

Dagen började med att jag vaknade vid kvart över åtta. Vilade i sängen till halv sedan var det att fixa sig inför matchen och så. Vi åkte buss så fick börja gå 45 minuter före, JOBBIGT. Sen blev det trassel i bussen. Men vi kom fram i alla fall och malin följde med! Vi mötte bro och förlorade med 1-0, alla kämpade och vi hade många målchanser men bollen kom aldrig in. Synd. Vi fick gå hem sen på grund av ingen skjuts. När vi var hemma fick vi skynda oss för att hinna med Saras 2 års kalas. Gick även dit, men var som tur inte lika lång väg att gå. Jag och malin skrattade sjukt mycket där! När kalaset var slut gick jag hem för att möta mimo och vi tittade på Monte Carlo. Fick även låna filmen eftersom att vi inte hann se färdigt den innan mimo var tvungen att åka hem. Sen blev det ju inte så mycket film kollande. Spelade wordfued (stavning?) typ hela tiden så det blri nog att se om filmen i veckan!

Just nu är mathilda på match och jag äter middag hehe. Imorgon är det studiedag också! Skönt med sovmorgon men kommer att plugga, har så mycket att göra. Och snart kommer mamma hem! har saknat dig<3

hoppas någon orkade läsa hejdå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0