Tummen ner


Det här blir min första tummen ner åsikt. Det kommer även finnas tummen upp om någon undrar ;)
Okej är det bara jag eller är det flera så att typ massa personer kör på samma designer?! Nu menar jag inte kopierat utan samma stil. Tänker inte dra några exempel, någon kanske tar åt sig? -.- Super tråkigt tycker jag i alla fall, man kommer in på en blogg och bara 'vänta har inte jag sett den här tidigare?'. Ah, ni kanske fattar. Asså bloggar ska ju vara personliga? Med ens egna stil. Det är ju det som gör den bra! När den är unik och speciell. Sen avskyr jag när personer ska kopiera från någon annans blogg, liksom inspireras och gör något som påminer om den saken du sett. Kopiera inte, bara super tråkigt och jobbigt. Speciellt för personen som blir bestulen.

Ingen kanske läser men ville bara skriva lite :)

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Han gav bara till mig konstigt nog :) hehe! Superkul!

2011-11-19 @ 15:45:58
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: Morsan

Håller med!!

2011-11-21 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0