Snälla? Idioter



Herregud, asså jag tvingar ingen att älska någon. Men allvarligt talat. Selena Gomez har aldrig gjort något riktigt hemskt mot världen. Varför ens lägga ner tid på att göra något sånt här? Super omoget. Bara för att hon dejtar Justin Bieber behöver du inte hata henne. Alla människor har ju känslor, även kändisar. (om ni haters glömt det) Så bara lämna henne ifred :) And yes, nobody is perfect. Och hata inte någon som du träffat heller, du känner ju inte henne såå..Jag brukar inte kommentera elaka saker på bloggar även fast jag ibland tycker att något är dåligt eller fult. Jag menar, det gör inte mig gladare att jag sårar någon annan så jag låter bli i det. Däremot får man hata alla djurplågare, dem har ju liksom gjort något fel? Ni som inte fattar vad jag menar. TYCK VAD DU VILL MEN OM DET ÄR NÅGOT ELAKT, HÅLL DET FÖR DIG SJÄLV. (alla snackar väl skit någon gång bakom ryggen men asså ni fattar vad jag menar???)

Super bra support video;


Kommentarer
Postat av: ida

vad hemskt att göra så!

2011-11-09 @ 03:14:57
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0