Bloggar från iPad,

märkte nyss att min design ser annorlunda ut på iPad.. super trist :/ (Om mig texten är på fel plats, annorlunda typsnitt på inläggen och ingen klocka längst ner!) oCh bara för att gnälla lite mer kan jag säga att det är super jobbigt att blogga, måste skriva i HTML källkodsläge grejen. HAr valt att inte använda blogg.se appen alla tycker ju den är såååååå dålig tydligen? NOg om gnäll, idag hade vi innebandy match, jätte nöjd även fast det slutade 0-0. Senare kom Frida men hon stannade bara en kort stund. Spelade även sims 3 idag, hehe satt säkert i 2 timmar och 30 min. Ops.. :$ nu sitter jag och äter popcorn. Ska nog sepla något på iPaden eller titta på TV så hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0