TJO BRES :DDD

Idag vaknade jag halv sju fixade mig och sen gick jag till bussen med mirre. När vi kom till skolan kom vi på att vi hade sovmorgon eftersom att vi glömde det förra veckan. LOL vi glömde det igen. Hhahah, men vi gick till busshållplatsen och åkte till 'vilundaparken' och där ifrån så gick vi till donken och köpte glass ! :D Sen gick vi tillbaka till busshållplatsen och tog bussen tillbaka till skolan. Sjuukt varmt idag också! :o
Idag slapp jag åka buss hem, mami kom och hämtade hihi (a) När jag kom hem så typ kollade jag något på datorn sen åkte jag och mami till Sollentuna centrum och handlade lite kläder. Jag köpte ett linne från gina och rosa shorts från cubus :) Nöjd, med köpen. När jag kom hem så kom jag på att det är extra innebandy träning. Sen kom jag på att jag har min fkkade bokrapport som måste in på fredag. Så jag var tvungen att stanna hemma för att göra läxan, c'. Jaja, ska titta på TV nu typ bye :)~<3
raaaaaaaandom bild :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0