kul att någon läser bloggen i alla fall :p

Har just lärt mig hur man gör ett tidinställt inlägg, super lätt ju :blush: Igår var det brännbollscup för några skolor, mathilda skulle spela så jag gick dit med henne med miranda. Roligt att se på när andra spelade seriöst. Det slutade med att dem kom 4;a. Idag vare vanlig skoldag, känner mig förkyld. Igen ! Hostade som en galning och nös och allt :/ när vi hade musik hostade jag mitt i allt. Sen blev jag tyst efter det då stannar musik läraren hela låten bara föra att jag inte sjöng. Pff, pinsamt :o Idag blir det vila och typ plugga lite för spanska provet. Måste fan ta igen allt jag missat nu ! Så vi hörs hejdå :*
dagens låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0