HELSINKI <3

Kom hem igår från den bästa cupen någonsin vårat lag haft ! :D <33<3
Det började med att vi skulle åka på fredagen. Jag och mathilda fick skjuts till båten av Mathilda ö. Hade sjukt kul på båten, karaoke och allt ! Nästa dag åt vi frukost på båten sedan gick vi av och tog bussen med f94 till hotellet och lämnade våra grejer där sen åkte vi direkt till hallen. Första matchen blev 2-2, sen förlorade vi nästa match med typ 7-0.. När vi spelat färdigt matcherna (94;orna också.) så tog vi pendeltåg och spårvagn till hotellet och sov där. Sen nästa dag så åkte vi till våran tredje match. Fick vakna klockan kvart över sex men who cares när man ska spela bandy ? :D:D Haha, nejmen vi tog spårvagn och pendeltåg dit också. Förlorade matchen med 6-1.. Men asså vi mötte 94/95/96, konstig cup ?! Efter matchen åt vi och sen tittade vi på 94;orna. Efter deras match gick jag, Flipa till ett köpcentrum. Först donken sen till Stockmann som typ hade 1000 tidningar. Köpte en utländsk tidning i alla fall, bara för att jag inte sett en sån här affär i sverige. Efter det så kom mathilda.s hon följde med oss till mataffären för att jag skulle köpa Domino. Efter att vi vart där så gick vi tillbaka, jag kunde vägen ! :D hihii, men flipa Touch d andre.
nu förkortade jag allt, men sen på hemvägen i båten hade vi det minst lika kul !!
Idag gick jag inte till skolan för att jag är förkyld, har typ en röst som en kråka men jaja :/
bild lånad från Clara's facebook (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0