bäst igår

Orkade inte blogga igår var så himla trött. Men gör det nu =) Dagen började med att mamma väckte mig och mathilda. Vi fixade oss och packade allt sen gick vi och åt frukost. Efter det gick vi till bilen och åkte till romme igen. Och där va vi hela dagen ! :D Först åkte jag med mami en grön backe. Och jag ramlade två gånger på grund av att det var så isit. (faktiskt.) Sen gick mathilda med på att testa en halv grön backe så vi åkte den typ 3 gånger sen åkte vi hela vägen upp till berget och körde hela gröna backen. Efter det ville mathilda testa en blå (åkes dröm) så vi gjorde det och kom till ett nytt berg. (snöberget) och där åkte vi en till blå (avenyn) och där ramlade jag en gång också :$ Sen tog vi den gröna backen hemvägen och kom tillbaka till berget. (har glömt vad det hette) och där åkte vi typ hela dagen. Jag åkte två olika röda backar ravinen och skogsriskan. Och typ alla blåa förutom en och alla gröna. DET VAR VERKLIGEN BÄST IGÅR ! :DD

föresten den blåa som jag åkte första dan och ramlade ner i diket klarade jag igår !


bilder kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0