MATCH IDAG !

Idag blire typ massa grejer, kommer knappast hinna blogga. Ehm, nu ska jag typ äta frukost och byta om till vardags kläder. Och klockan 2 blire match ! Och sen ska jag typ hinna rita en manga teckning till malin som fyller år idag. Haha, får se hur det går ! ;o bläblä, efter att jag gjort allllt det där så ska jag och matte patte till malin fest/kalas/ whatever ! :s Hoppas att det blir kul ! (sen ska man ju hinna med spanska läxan..)
Förresten igår började insamlingen till klassresan. Jag har sålt 6 paket på lite mindre än en halv dag.
Jag måste sälja minst 20 paket.  Igår gick det ju bra, snacka om att vissa har svårt att säga nej.


Nån pers; 'Em, vi har inga kontanter men ni är välkomna någon annan dag.'
Jag och mirre; 'Fast asså man betalar sen när kläderna har kommit'
personen igen; 'Aha, okej. Men jag är inte intresserad. Hejdå!'

omg, tönt.
Deet här inlägget blev lite mupp men ändå, hejdå ! :D
gammal bild på bebbe! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt bild! =D

2011-01-22 @ 12:54:33
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur gick det??? (nyfiken)

2011-01-23 @ 01:35:15
URL: http://frokendygdig.blogspot.com
Postat av: Morsan

Jag har ju köpt typ 4 paket, inte???

(Och köper nog flera om jag MÅSTE)

2011-01-26 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0