att härma någon annan är ett tecken på att man själv inte har någon fantasi.

Tjaba allihopa ! :D
Idag var jag i centrum med matte patte och mimo. Köpte inget mer än några tecknar pennor från bokcompaniet :'>
Hade ett presentkort där så det var ju bra. Är verkligen på ritar humör för tillfället, har ju letat halva dagen efter min gammla tecknar bok. Vart kan den vara ?! Hade jätte fina teckningar i den. Får leta mer efter den imorgon antar jag.
Nu ska jag ta ett glas med kolsyrat vatten och rita ! :$
hejdå.

Kommentarer
Postat av: asse

helt rätt luna! hahahah fattar vad du menar... MEN NEJ DIN BLOGG ÄR BÄST :D <3

2011-01-24 @ 22:19:28
URL: http://aaskert.blogg.se/
Postat av: Morsan

Håller med Asse. Bästebloggaren

2011-01-26 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0