SÖT

Idag började med att jag fixade mig. Sen gick jag och mötte Reem vid grusplanen. Därifrån gick vi hem till mig så att mamma kunde skjutsa till centrum. När vi va där gick vi typ bara runt och köpte lite saker. Sen mötte vi Emilia Sundberg och Tilda Berglund och va med dem och gick runt lite, köpte godis och så. Och senare kom astrid och madde så vi var med dem också. När klockan var fem i fem så tog jag bussen hem. Aja, kanske inte verkar som om jag hade kul men det hade jag ! :D
Nu ska jag äta lite ben & jerrys sen blire dusch och läxor. (har bokrapport.)
hejdå.
~
( Omg! Fett konstigt jag skriver, aja försöker skriva så tydligt som möjligt ! :$ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0