nothing to be happy for.

Att tiden ska gå så fort ! Har inte hunnit med någonting. Endast mellis. Ska hinna med så mycket saker men orkar verkligen inte resa på mig. Höll allvarligt talat på att somna på SO;n idag. Orkar inte ens hämta laddaren till datorn, snart är den väll död ?.. När jag tänker efter låter det väll inte så jobbigt. Fast jo, det här ÄR jobbigt -,-'
Tror att jag får ta mig upp till kiosken och köpa mig något litet ? Är ju dessutom ensam hemma och sugen på något litet. (går ju inte att plugga på tom mage. haha) Matte patte verkar inte komma. Ebba hänger ju helt klart med då !
Vi hörs ! :D
hejdå.
lol, blev det stavfel nu på den engelska rubriken ? :s

Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- naaw tack ;) Kul att du gillar den, har nu pysslat med den lite mer om du vill kika in ;)

2011-02-01 @ 18:26:11
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: Carolina

Inget stavfel inte hehe :)

2011-02-01 @ 20:49:01
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Morsan

Klart Ebba hänger med. En hängare är hon ju

2011-02-02 @ 11:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0