litet knas inlägg.

Igår så började mitt sportlov, värsta bra starten på lovet blev det ocskå ! :o När skolan slutade så kom anna och hämtade mig och mirre. Då var jag bara hemma och vilade lite. Sen när det blev middag så gick jag, mathilda och hennes kompis Nathalie hem till Anna och käkade. Sen skulle vi köpa fredagsmys, jag köpte lite godis. Anna skjutsade igen för hon skulle också köpa något. Sen kom vi hem och så kom jag på att vi glömt köpa läsk så vi (jag och anna) drog upp till kiosken och köpte det. Efter det gick vi hem till anna igen och tittade på Dumma mig, Trassel och lite av The tourist. (haha, fråga inte hur vi fick tag på filmerna :$) fett chill höll på att somna i soffan.. Typ vid halv elva gick vi hem för jag blev så trött. När jag kom hem gick jag och la mig så jag pallade inte blogga ! ;d
Nu ska jag strax dra till centrum för att köpa skidbrillor och kanske hjälm till romme ! hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Den där Anna verkar knasi ;)

Kram och bryt inte benen nu när ni är och åker skidor!!

Ebba snarkar här bredvid...hon har vart ute i solen idag och lekt med Elvis :)

2011-03-02 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0