BAMSE

Kom 45 minuter försent till skolan idag. Och allt på grund av vädret. Så klart var det ju bussen vi tog. (annars hade vi ju inte kommit så sent.) Jag och mirre gick till skälby och skulle ta bussen och när den kom så slirade den och typ bakjulen reste sig upp. Lite scary fast vi gick på ändå. :p Sen böt vi till nästa som var på väg in till stan. Och så hinner man inte komma 40 meter innan den fastnar i en uppförs backe. Så satt vi fast där typ i 10 min tills schaffören sa att vi kunde gå av. Så då fick jag och mirre gå till nästa hållplats som fanns en bra bit ifrån där vi stod.  Och när vi gått halva vägen så kommer den. Shit vad vi fick kuta. Men vi hann i alla fall. Sen när vi hade kommit en bit med bussen så mötte vi den bussen vi skulle ta en 4;e gång. Vi missade. Sen fick vi vänta 10 min på nästa buss. Höll på att frysa ihjäl mig. -,-
Fast kom fram till sist !


random rubrik.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Illa att komma för sent :S

2011-02-08 @ 13:59:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: josefine

segt med bussar :/

2011-02-08 @ 16:38:04
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0