åker till jonas och josefin på lördag.

Srry, har inte orkat skriva långa inlägg om dagarna som har gått men nu gör jag det ! (om det nu är intressant.) Idag kom jag försent till spanska lektion. kul. Missade lite stuff men typ 4 personer kom senare än mig och jag kom ten minutes försent. :o Aja, efter lektionen så hade vi rast i typ 20 min sen drog hela klassen till biblan. Jag lånade 'fallen flicka', 'Annas dagbok' och 'Airhead'. Jag tror att den sista heter så. Jag inte läsa läsa texten på framsidan. Haha. Har inte läst någon av dem men har däremot börjat med 'fallen flicka' den är verkligen bra. Sen så var det som vanligt tills vi slutade då buss jäkeln kom 20 min försent ! :s Skulle inte kalla det för försent. Jag kallar det att bussen struntar i oss, hehe :$ Men allt gick bra sen när den väl kom. Nu ska jag vila resten av dagen. Just klar med läxorna, najs ! :D


hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0