1 år

Den 5;e december så fyllde min blogg ett år! Bloggade inte den dagen för att jag var sjuk men nu gör jag det. Nu har alltså min blogg blivit ett år. Tvekade på att denna dag skulle komma :')
~
Hej allihopa!
Nu har jag blivit frisk. Eller är en aning förkyld fortfarande men det går nog över snart! Men hoppar över träningen idag ändå. Just nu sitter jag i skolan, gjorde nyss ett prov. Tyckte det gick hyfsat bra så jag hoppas på ett E! ;) Nu är det nog rast tills lunch. Tråkigt! Finns ju inget att göra här förrutom dator typ?!

p,s jag har inte glömt videon som jag lovade från attitude mässan om det nu är någon där ute som noterar att det tar tid. Jag ska göra klart den lite senare.



Bara för att!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0