tidsfördriv

SENASTE:
1. Dryck: vatten
2. Telefonsamtalet: mamma
3. SMS: vickan
5. Gången du grät: igår

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: jag dejtar inte
7. Har någon varit otrogen mot dig: nä
8. Har du varit otrogen?: ne
9. Förlorat någon speciell person?: min hund :(
10. Varit deprimerad?: a
11. Varit så trött att du somnat sittandes: ja, flera gånger

DINA TRE FAVORITFÄRGER
:
12. rosa
13. blå
14. lila
UNDER 2011 HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: ja
16. Fått ditt hjärta krossat: nä
17. Skrattat så att du har börjat gråta: hihi ja
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: inte dirket
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: det insåg jag inte tvåtusenelva
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: tror inte det..
21. Kysst en kompis: jag kommer inte ihåg
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: jag är aldrig inne på msn
24. Har du några husdjur: ja och jag älskar henne
23. Hur många barn vill du ha: hmm..
25. Vill du ändra ditt namn: Nej, jag är Lina :)
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: jag kommer inte ihåg, firade den
27. Vilken tid vaknade du idag: klockan 10
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: släckte lampan och somnade
29. Någonting som du längtar till: början av hösten, även fast jag vill att sommaren ska vara lite längre
30. Senaste gången du träffade din pappa: nyss
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: många grejer
32. Vad lyssnar du på just nu: tvättmaskinen
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: vad är det för fråga?
34. Vad gör dig irriterad just nu: att min dator bara har 5% batteri kvar

OM DIG:
36. Vad är ditt namn (hela): Lina Fanni Josefin Salmela
37. Singel/upptagen: singel
38. Stjärntecken: vädur
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: vikskolan
41. Gymnasie: går inte på gymnasiet
42. Högskola: sanbergskaskolan
43. Hårfärg: brunt
44. Långt eller kort hår: lång? :p
45. Längd: 1.60
47. Vad gillar du gällande dig själv: det varierar hehe x)
48. Piercings: Öronen
49. Tattoos: Inga
50. Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: ingen
52. Piercing: Örhänge
53. Tattueringen: - 
54. Bästa vän: Flipa och miranda
55. Sporten du spelade: gymnastik och dans
56. Husdjur: marsvin
57. Vaccination du minns: jag minns mot fästing
58. Konsert: har inte gått på någon konsert men ska i oktober på min första
59. Förälskelse: har aldrig varit riktigt kär
60. Alkohol du drack: jag smakade lite typ för nå år sen
JUST NU:
61. Äter du: inget
62. Dricker du: inget
63. Är du påväg att: göra klart de här
64. Lyssnar du på: har inte frågan redan kommit
65. Väntar du på: något fantastiskt

DIN FRAMTID :

66. Vill du ha barn?: m
67. Vill du gifta dig?: jag tror det
68. Karriär i åtanke?: venne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0