I didn't fall, I attacked the floor.

Först vill jag bara säga att jag har världens smärta i min nacke ! Igår kunde jag inte ens vrida huvudet. Idag har jag inte lika ont men det gör ont! :( Jag trodde fan att jag bröt nacken igår. Har testat med typ allt, massa tabletter och krämer och sånnt. Inget hjälper..
Okej nu ska jag sluta vara negativ.. Idag var jag med emma. Hon sov över här. Igår gjorde vi inte så mycket på grund av min nacke. Imorse vaknade jag klockan 11. Och när jag vaknar märker jag att Mathilda och Emma tittar på skräckfilm i hennes rum. Mathilda hann inte se klart The Grudge 2 igår så jag och Emma tittade klart på den med henne. När filmen var färdig fixade vi oss och gick till centrum. Jag böt bara ut mitt linne.
På vägen hem så ser vi att nån satt upp en stor vattenspridare på en fotbollsplan och det var lixom 30 grader ute så vi sprang dit. När vi kommer till ett staket står det någon röd lapp där de typ står 'Om du går förbi staketet eller vistas vid fotbollsplanen kan böter och fängelse tillkomma.'. Egentligen borde vi stuckit efter att läst skylten men nä. Ingen var ju lixom där så då spelar det väll ingen roll om man springer förbi vatten spridaren några gånger ? :D Så vi gjorde det sen gick vi hem.
nu blev det här inlägget helt cp. Men bara för att jag skrivet på det så länge så publicerar jag det..
weheartit.
HAHAHHA bilden längst ner till höger! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0