BALKONG

TJOBRES :D
Idag har jag varit i centrum med mathilda, mamma och anna. Vi skulle fixa mitt leg och bankkort men när vi kommer till banken så äre nån jävla sur kärring som inte vill hjälpa till. Hon bah 'ah, din pappa måste skriva på.' man bah 'what ?! Ni stänger om 5 minuter hur ska hann hinna hit för att skriva på ?!.' sen bah när klockan är ett så slänger hon ut oss.. UUUUH ,STÖRDA TANT JÄVEL !! -,- Jaja, sen gick vi till ICA köpte en daim glass och en FRIDA tidning. Slängde halva daimen för att jag inte pallade äta den. (a) Sen åkte vi typ hem. (efter att mamma sprungit en snabbis till system för att köpa nåt till murmur.) När jag kom hem så chattade jag lite på fb med mirre sen gick jag,mathilda och mirre och spelade fotboll mot en vägg med ellis (mirre's lillasyster.) Sen kommer mirres pappa efter ett tag och jag och mathilda gick hem. Ja, och nu är jag här !
~
Alldeles nyss var det sjuukt varmt ute och nu är solen borta bakom alla moln. KUL ! -,- Det är iskallt :o
Men nu ska jag sluta skriva ett stört inlägg puss :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0