INTE SÅ MÅNGA SOM LÄSER BLOGGEN,

Men jag bryr mig inte så mycke om statestiken just nu i alla fall (a)
Kollade just klart på Ice age 2 (stavfel ?) . Öhm, den var bra. Fast inte så jätte bra :M
Igår köpte jag Icy tower till mobilen. Jag hade typ inget och göra så jag köpte det :$
Fast man kan bara spela på klassiska. (för er som inte vet är klassiska tornet en borg :p)
Föresten nu vet jag har man ändrar storleken på rubrik texten. Nu ser man att jag bytt storlek. Snart blir jag bra på det här med bloggar. Hoppas jag, så att jag slipper be om hjälp hela tiden ;$


Ska ha svenska, vi får veta vad våra omdömen är :o
hoppas att jag får NM i alla fall. Då blir jag glad . :)
Jag i typ augusti 2010.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0